Sep 11, 2012

Fő az elégedett ügyfél

Akartam venni egy félliteres almalevet (Schorlét, ami 60% almalé, 40% szódavíz) az egyik irodai automatából, amiből az lett, hogy a pénz beesett, a palack viszont nem esett ki. Erre az esetre a Coca-Cola Schweiz AG meghagyott az automatán egy hibabejelentő számot illetve az automata sorszámát, így gondoltam egyet, és felhívtam őket. Összesen 6 perc beszélgetésünk alatt a telefon másik végén lévő néni megtalálta, hogy melyik automatáról van szó, illetve felírta a nevemet és a címemet, hogy egy 2 CHF-es kupont kiküldhessenek, hogy kártalanítsanak. Ami az egészben vicces: a nő munkaideje, az én telefonköltségem és a kuponos levél postaköltsége biztosan többe kerül, mint az 1.8 CHF, ami az automatában maradt. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...